en-Expresný predaj 3+KK bytu a až o 15.400 eur VIAC ako bol pôvodný plán?
Ako sme ZAREZERVOVALI tohto 3-izbového "sympaťáka",
o ktorého sa 2 mesiace nikto nezaujímal a to len za 6 dní a až o 15. 400 eur drahšie oproti pôvodnej cene?
Ako príbeh tohto úspešného predaja vlastne začal?
Majiteľ bytu si našiel na mňa kontakt vďaka Facebooku, nezaváhal a telefonicky ma oslovil s priamou prosbou či by som mu nepomohla jeho byt predať.
Hneď na druhý deň sme si dohodli stretnutie na jeho nehnuteľnosti. Išlo o 3-izbový byt (3+KK) v príjemnej lokalite novostavieb v Dunajskej Lužnej s bohatou občianskou vybavenosťou iba niekoľko minút od vyhľadávaného jazera Nové Košariská.
Majiteľ sa mi zdôveril, že by ho potreboval predať expresnou rýchlosťou, nakoľko už zbytočne stratil veľké množstvo času a onedlho sa sťahuje do iného okresu za partnerkou. Rád by tam tiež svoj zisk reinvestoval do menšieho bytu, ktorý plánuje prenajímať.
Rada komunikujem s ľuďmi otvorene od prvej chvíle, pretože sa mi otvorené karty osvedčili. Sama znášam ťažko, keď neviem na čom som.
Napriek tomu, že sa byt predával za viac ako priaznivú cenu ( až by som povedala značne poddimenzovanej v kontexte ponúk na trhu v danej lokalite v danom čase) Priamo som mu povedala, že v stave, v akom sa byt dovtedy prezentoval nie je možné predať za čas aký sme si stanovili.
Na tablete sme si trpezlivo prešli spôsob mojej práce, prezentácie nehnuteľností a jej výsledkov. Klientovi to dávalo absolútny zmysel a od prvej chvíle bol otvorený spolupráci a moderným marketingovo-predajným stratégiám, s ktorými pracujem.
Následne som klientovi do 24 hodín vypracovala marketingovo-predajnú stratégiu, ktorú dostal na mail v pdf formáte.
Napriek jeho neistote v otázke ceny som mu navrhla jej navýšenie o 15.400 eur s tým, aby mi dôveroval. ( áno, väčšinou sa stretávame v realitnej praxi s opačným fenoménom, kedy majú klienti o cenách nerealistické predstavy /mýlia si ponukové ceny s konečnými predajnými/ a potom sa vystavujú mnohým rizikám. Viac si prečítajte TU). Klient bol zo začiatku skeptický ( skromný), ale dôvera, spôsob mojej realitnej práce a jej výsledkov ho presvedčili😊
Vyhrnuli sme si rukávy a ešte v ten týždeň sme zahájili práce na príprave a transformácii nehnuteľnosti na sympatický 3-izbový byt s jasným cieľom zarezervovať ho do 1 mesiaca.
Nuž, úprimne? On až taký veľký "sympaťák" zo začiatku ani nebol. Presvedčte sa sami:
Naviac, pôvodný predajný text pozostával z 10-12 bodov a zameral sa výhradne na bezduché vymenovanie technických parametrov bytu s danými fotkami.
Celú predajno marketingovú stratégiu a prípravu sme
podriadili 3 cieľovým skupinám, na ktorú
sme sa pri predajnom texte zamerali. Copywriting a správna komunikácia
s potenciálnymi záujemcami je nesmierne dôležitá. Obmedziť a doslova
"ohlodať" ju na bezduché vymenovanie technických atribútov nehnuteľnosti je buď
bláznovstvo, amaterizmus alebo lenivosť makléra. Text tvorím ja, lebo ma to
baví. Tvorba strategicky správneho predajného textu trvá aj niekoľko dní či pri náročnom projekte aj
týždeň. Presvedčte sa sami pri
prezentácii TU.
Byt sme vďaka HOMESTAGINGU posunuli na ďalší level aby ani len náhodou nikoho nenapadlo spájať "znovuzrodenú" nehnuteľnosť s tou v predchádzajúcej inzercii.
Našu cieľovú skupinu tvorili 3 kategórie:
- Mladí single pracujúci ľudia, túžiaci po vlastnom bývaní
- Páry, túžiace po samostatnosti a spoločnom bývaní
- Čerstvé rodiny s malým dieťatkom či plánujúce bábätko.
Zaujíma Vás aký bol vizuálny výsledok? Posúďte samy.
Výsledok sme profesionálne nafotili, vytvorili video prezentáciu a Projekt mohol ísť ešte v daný týždeň do sveta vďaka týmto nástrojom:
- Platená reklama na sociálnych sieťach ( zvolili sme Facebook a Google) presne nastavená podľa vopred definovaných paramentrov, opierajúc sa o vypracovanú predajnú stratégiu a cieľové skupiny
- Zverejnenie na viac ako 200 predajných realitných portáloch
Záver
Do šiestich dní sa nám prihlásilo 7 záujemcov. Len tak pre zaujímavosť: 3 single ľudia, jedny mladomanželia čakajúci bábätko, jedna rodina s dvoma malými deťmi a 2 mladé páriky😊
Prvé obhliadky sme naplánovali na šiesty deň od zahájenia spolupráce s klientom. O kúpu prejavili záujem ešte v daný deň prvej obhliadky a to za plnú predajnú cenu. Zvyšok je vlastne už len história😊
Klienti sa ma často pýtajú , koľko ich bude stáť všetky tieto
marketingovo-predajné stratégie ako Homestaging a dekoráciami ( tie
ponechávame na danej nehnuteľnosti až do jej REZERVÁCIE), Profesionálne fotky,
videoreklama, profesionálny Text na mieru, 3D scan ai?
Moja odpoveď je priama a jednoznačná: NIČ
Je to súčasťou mojej služby, mojej investície do klienta a jeho nehnuteľnosti, môjho spôsobu práce a proaktívnej realitnej činnosti. Kto ma pozná, prípadne už so mnou spolupracoval, vie, že som tvrdým odporcom pasívneho predaja. Dnes musíte ísť kupujúcim naproti. Už dávno nestačí dať inzerát na portály, nečinne sedieť a čakať.
Ak ste pocítili, že by som Vám mohla byť prínosom na ceste za úspešným predajom aj Vašej nehnuteľnosti, budem mi potešením Vám pomôcť a byť užitočnou. Dohodnite si konzultáciu či nezáväzné stretnutie ZADARMO.
Budem sa na Vás tešiť.
Diana Decsiová
- 0918 770 466
- dianadecsiova@haloreality.sk
- Facebook stránka messenger Realitné CAFÉ